Inicia Sessió

Dades de l’estada

  • Nombre de persones
    4
  • Habitacions
    2
  • Banys
    1

Identificació i categoria

  • Llicència Turística
    PCC-000157

Antic corral d’animals restaurat format una casa per a 4 places. Disposa de cuina oberta completament equipada, menjador, aire condicionat, i sala d’estar amb llar de foc. Té dues habitacions dobles, amb llit de matrimoni respectivament. Un bany amb banyera hidromassatge.  A l’exterior hi ha barbacoa privada i mobiliari de jardí.

Disposa d’espais comuns com el jardí amb piscina exterior, sala de jocs amb taula de ping-pong, àrea de mascotes i cavalls, zona infantil. S’ofereix l’opció de gaudir de sessions privades a la piscina climatitzada SPA amb hidromassatge i cascada.

Activitats a l'entorn

Tipus d’allotjaments rural

Serveis

Segells de qualitat

Vídeo

Calendari de disponibilitat

Ressenyes de Google

4,8
434 ressenyes
  • Lili Morales
    Lili Morales
    en la darrera setmana

    Lugar de encanto !! Fui con mis chicas de oro!!! La pasamos genial, el servicio de 10 y todo...instalaciones, trato, servicio...ojalá podamos volver ...el lugar es de cuento...para desconectar una maravilla Laura es súper atenta una verdadera anfitriona gracias!!! Lo recomiendo 💯

  • Iris Cucci
    Iris Cucci
    fa 2 mesos

    Tot excel·lent!!! 🤩

  • eduardo ortigosa
    eduardo ortigosa
    fa 3 mesos

  • Eri Sca
    Eri Sca
    fa 3 mesos

    És un lloc immillorable. Un incant de lloc per desconnectar en un poblet de pedra de 20 persones. La Laura molt amable, es nota que sap com gestionar un negoci així i té un gran do de gent. La caseta molt graciosa (el pastoral) la xemeneia tot un luxe, molt neta. Ideal per a escapata romàntica. I la SPA privida és sensacional! Neteja i tranquil·la, recomano reservar secció íntima. No puc recomanar aquest lloc, tornarem sens dubte!

  • Marina Lescano
    Marina Lescano
    fa 3 mesos

    Tranquil, per descansar i gaudir de l'aire lliure

Afegeix una ressenya

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Servei
Please rate Servei
Relació qualitat-preu
Please rate Relació qualitat-preu
Ubicació
Please rate Ubicació
Neteja
Please rate Neteja

Claim listing

Take control of your listing!

Customize your listing details, reply to reviews, upload photos and more to show customers what makes your business special.
Your account will be created automatically based on data you provide below. If you already have an account, please inici de sessió.

Fill the form

Reserva a la web de l’amfitrió

Sol·licitud d’informació

    Data entrada
    Data sortida
    Vols portar una mascota?
    Dades de contacte
    Mètode de contacte preferit

    Cal Carulla, és una casa de pagès del s. XIV inscrita dins del Patrimoni Arquitectònic de Catalunya. Està situada a l'Astor, un llogaret medieval, amb les construccions de pedra, envoltat de camps i boscos.

    Disposa de jardí amb piscina exterior i pèrgola; sala de jocs amb ping-pong; zones infantils; espais per a grups; corral i cavalls. També podreu gaudir d'una piscina interior, SPA amb bufadors d'aire, cascada, natació contra corrent i cromoteràpia.

    Després de catorze generacions, les antigues dependències agrícoles, com l'antiga premsa o els corrals han estat habilitats com a allotjaments de turisme rural, conservant l'encant de les parets de pedra, les bigues de fusta, els mobles antics restaurats i la decoració rústica. Les set cases que oferim permeten allotjar des de dues fins a un total de trenta-quatre hostes. Cada una està completament equipada amb totes les comoditats: sala d'estar amb llar de foc, cuina amb tots els utensilis i, a l'exterior, barbacoa i mobles de jardí.

    Combina les activitats agràries de conreu de cereal, amb un turisme sostenible i responsable. Optimitzant els recursos mitjançant plaques solars, aerotèrmia, llums de baix consum, reg gota a gota, facilitats per al reciclatge, incentivant els productes i servies locals, etc. Va ser la primera casa de Catalunya amb el distintiu de qualitat mediambiental i actualment també el distintiu Biosphere.

    Paratge ideal per a parelles, famílies, grups i empreses que tinguin ganes de gaudir de la vida a pagès i de la tranquil·litat del camp.

    1 person bookmarked this listing
    Novetat!

    Hem renovat la web de Catalunya rural

    Ja pots gaudir del nou disseny de Catalunya Rural, troba l’experiència rural autèntica i sense comissions de manera més senzilla on podràs contactar directament amb els propietaris.